• Zo daar zijn we weer.
    We konden nu de degens gaan kruizen,bij s.v Enkhuizen.
    Een poule met 4 wedstrijden. De selectie was weer zorgvuldig samengesteld.
    Nu een beetje op numerieke volgorde. We hadden K1,H2,R2 en natuurlijk de 3'js.
    Of in normaal Langedijks. Kees B,Heert en Henk,Ruud M en Ruud D. En Jan,Jaap en Jacco.
    De eerste wedstrijd tegen de kampioen later op de dag(Medemblik) werd gewoon gewonnen met 1-3.
    Wij brachten hun enigste nederlaag toe... het kan raar lopen. Met een 2-0 Enkhuizen aan de zegekar.
    En een klinkende 6-0 op Heiloo,lag de finale binnen handbereik. De laatste tegen onze Heerhugowaardse vrienden. Werd nipt met 1-0 verloren. Waar een gelijkspel voldoende had geweest.

    Dus de troostfinale!!!!
    Daar was Jaap on Fire. Met 2 doelpunten,waarbij de laatste achter het standbeen langs,hij ons naar de derde plek loodste.
    Er bleek ook nog een fairplay cup te bestaan.
    Alle scheidsrechters hebben alle teams beoordeeld: Houden ze zich aan het niet rennen,geen overtredingen,netjes naar de scheids etcetera. Aangezien wij Jan in ons midden hadden,de Kleine Usain Bolt,en in de wedstrijden al 2 keer was geflitst,wegens te hoge snelheid. Ging ook deze glimmende gouden beker. Aan onze neus voorbij.
    Die echter bij mij op het kamp,niet had misstaan.

    Al met al een geslaagde dag,3e helft weer voor ons.
    En vanaf vrijdag weer in trainingskamp voor ons eigen toernooi.